شناسهٔ خبر: 44137419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خبر داد

پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف کرونایی در اسدآباد

شهره اکبری

فرماندار شهرستان اسدآباد از پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف کرونایی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد واحدهای صنفی شامل اصناف، مطب پزشکان، نانوایی ها، باشگاه ورزشی و ... بوده که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی   منجر به تعطیلی و پلمب واحدهای فوق از آغاز ابتدای طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها تا روز گذشته چهارم آذرماه در این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون حدود ۹۵ درصد اصناف اسدآبادی همکاری مطلوبی با طرح جامع اعمال محدودیت های کرونایی داشته اند و از این طرح تمکین کرده اند، افزود: طی چهار روز ابتدایی اعمال طرح در بازرسی صورت گرفته گروه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانی و شهرستانی به صورت مشترک در راستای صیانت از حقوق شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان اسدآباد در مجموع تعداد ۱۹۶ مورد بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها ۱۲۰ مورد تذکر به اصناف و اماکن داده شده است.

درویشی تعداد اقداماتی که طی مدت فوق  منجر به اصلاح و رعایت پروتکل ها شده را نیز در مجموع ۵۶ مورد برشمرد و تصریح کرد: انتظار است مردم شهرستان اسدآباد در اجرای محدودیت های هوشمند دو هفته ای شهرستان همکاری داشته و با رعایت پروتکل و دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک و عدم تردد غیرضروری در بیرون از منزل در راستای سلامت جامعه و بازگشت شهرستان به شرایط عادی یاریگر باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از برگزاری هرگونه تجمعات، مهمانی ها و دورهمی و نیز مراسم های جشن و عروسی و عزا خاطرنشان کرد: در صورت هر گونه علائم بیماری افراد سریعاً به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه و بعد از بررسی و معاینه و آزمایش اطمینان خاطر نسبت به شرایط خود حاصل کرده و  با این اقدام خود از آلوده شدن دیگر افراد به بیماری جلوگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما