شناسهٔ خبر: 44137211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

با دو تیم تولید محتوا بومی در حوزه دفاع مقدس دیدار کرد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در دیدار با تیم تولیدمحتوا و بازی سازی اپلیکش ندای افتخار و دو قرن مقاومت گفت: ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی امری مهم و لازم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در نشست با جمعی از فعالان تولید و نشر محتوای دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به اینکه تولید محتوا، انتشار و پوشش رسانه‌ای گسترده و بهره‌گیری کامل از ظرفیت فضای مجازی در نشر آثار دفاع مقدس حائز اهمیت است، گفت: نباید اجازه دهیم حماسه های دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شوند.

 سملیان با اشاره به ضرورت حمایت از فعالان استانی در فضای مجازی و توانمندسازی کسب و کارهای الکترونیکی حوزه تولید و نشر محتوای دفاع مقدس در استان بوشهر اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن مکانی مجهز برای آموزش نیروهای فعال، تولید محتوای دیجیتال در حوزه دفاع مقدس را تقویت کند.

وی با بیان اینکه وجود نیروهای بسیجی در خلق، ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی بسیار موثر است، تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان نخبه و مستعد استفاده کرد و اداره کل ارتباطات بوشهر با اعطای تسهیلات به شرط اشتغال زایی از کسب و کارهای الکترونیکی در تولید و نشر آثار فرهنگی دفاع مقدس حمایت می کند.

بر اساس این گزارشٰ، در این نشست که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، تیم تولید محتوا و بازی سازی اپلییکش ندای افتخار و دو قرن مقاومت توضیحاتی در خصوص این اپلیکیشن ارائه کردند و تعدادی از متولیان و فعالان تولید و نشر محتوای حوزه دفاع مقدس به ارائه محصولات خود پرداختند.


نظر شما