شناسهٔ خبر: 44135350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

این همه غیرت و پافشاری برای نابودی کشور

alireza gh69

صاحب‌خبر -

این همه غیرت و پافشاری برای نابودی کشور از طرف حکومت قابل تقدیر است!!

فیلمی می‌دیدم به اسم (خدایان باید دیوانه باشند) در این فیلم یک بطری کوکاکولا از داخل یک هواپیما پرت میشد وسط قبیلۀ بوشمن‌ها ... بوشمن‌ها نوعی قبیله هستند که توضیح دادنش سخت است ولی یک چیزی شبیه همین دلواپسان خودمان که اندازۀ مغزشان از حد خاصی بزرگتر نشده و در قرن ٢١ با امکانات عصر پارینه سنگی زندگی میکنند و رفتار افراد این قبیله با آن بطری نوشابه هم دقیقا همان رفتاری‌ست که رسایی، کوچک‌زاده، عباسی، ذوالنور و علم‌الهدی با برجام ، FATF یا CFT میکنند!

فرض کنید که همین الان از علم‌الهدی بپرسید پنج تفاوت میان برجام و سرانجام و فرجام و تربت جام را بگو! نمی‌داند، چون برجام متن فارسی ندارد و او هم سواد انگلیسی ندارد ولی خب از شکل کلمۀ برجام که توی آن واژه #جام وجود دارد و ناخوداگاه آدم را به یاد جام زهر می‌اندازد احساس وحشت میکند.

:اصلا همین که فرم کلمه شبیه حمله، مقاومت یا سنگ پرت کردن نیست در روانشناسی انسان‌های نخستین تاثیرگذار است اما اگر اسم “برجام” را می‌گذاشتند “هجمه” یا “استحاله” یا "انتفاضه" الآن هیچکس با آن مخالفتی نداشت حتی اگر توافق میان ایران و اسرائیل بود! مثل اینکه رفته باشید توی جنگل و هیچ اطلاعی از وضع جنگل نداشته باشید! خب می‌ترسید، وگرنه چطور ممکن است آدم برای نابودی کشورش این همه تلاش کند!!!

:اگر همین الآن کل مخالفان برجام را جمع کنی و خصوصیت مشترک همه آنها بغیر از مشارکت در انواع اختلاس و رشوه را پیدا کنی وجه مشترکشان میشود ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، میشود همان ۸۰ میلیارد دلار پول گمشده، همان بورسیه‌های غیرقانونی، همان رشوه‌هایی که معاون رئیس‌جمهور به نمایندگان داد.

فکر کن در آن زمان که ایران در حال آماده شدن برای جنگ بود و احمدی نژاد رفت به نیویورک در پوستر های تبلیغاتی او را به “یک تکه …” تشبیه کردند، به آن گفتند حماسه! ولی وقتی ایران اول دربرابر شش قدرت برتر صنعتی و اعضای شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت و با آنها معاهدۀ صلح بست به ظریف گفتند جاسوس و خیانتکار!!!

به راستی این همه غیرت، پایداری، بسیج نیرو و پافشاری برای نابودی یک کشور از سوی حکومت همان کشور واقعا قابل ستایش است. من یقین دارم اگر یک هزارم تلاشی که این جماعت در مخالفت با برجام نشان دادند برای از بین بردن فساد اقتصادی کرده بودند الآن نصف مردم از زیر خط فقر می‌آمدند بیرون ولی افسوس که اینها یک دست‌شان زیر سنگ اختلاس و رشوه است و با دست دیگرشان علیه برجام و مذاکره شعار میدهند!

نظر شما