شناسهٔ خبر: 44123858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج این بار در میدان مبارزه با کرونا نقش آفرینی می‌کند

حمید وظیفه

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: بسیج مثل همیشه در تمامی صحنه ها حاضر بوده و این بار در میدان مبارزه با کرونا نقش آفرینی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاه روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز (هر خانه یک پایگاه سلامت) ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در خصوص این طرح گفت: همچنان که بسیج در طول ۴۲ سال اخیر در تمامی صحنه ها حاضر بوده، امروز نیز در میدان مبارزه با اویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم عزیز حاضر شده است .

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص کمک به مسئولین وزارت بهداشت و سایر تلاشگران عرصه سلامت، بسیج همگام و همراه این عزیزان بوده و در راستای سالم‌سازی جامعه از وجود این ویروس منحوس  پای کار آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ابراز امیدواری کرد که با همراهی، هم‌افزایی و همکاری بسیج در راستای حفظ سلامت جامعه ، بار دیگر نقش آفرینی بسیج و سایر نهاد ها و مسئولین کشوری و لشکری در دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم فهیم، شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی مخصوصا آذربایجان شرقی، ظهور و بروز پیدا کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز رسما افتتاح شد.

انتهای پیام

نظر شما