شناسهٔ خبر: 44123189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۳۹۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۶۵ فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است، افزود: یک هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی های صورت گرفته از محل منابع بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند استان زنجان را از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و  آموزش کسب و کار  بوده است.

او با بیان اینکه سه هزار و ۲۰ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب وام کارگشایی پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه ۲۹۳ مورد از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات اشتغالزایی بوده است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل‌ها  پرداخت شده است.

او  گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات معوض و هم افزایی آن با خدمات بلاعوض زمینه اثربخشی خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف از این طریق ارتقاء داده شود.
 
انتهای پیام/م

نظر شما