شناسهٔ خبر: 44117377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دوربین روی صورت سرمربی شهرخودرو

لب‌خوانی از مهدی رحمتی: زشته به خدا/ ادعا می‌کنند ۵۰ سال است مربی‌ هستند!

دیدار دو تیم پیکان و شهرخودرو با حواشی فراوانی همراه بود، تا آنجا که مشهدی‌ها معتقد بود شاگردان تارتار برای پیروزی وقت را تلف می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، برنامه فوتبال برتر در نیمه دوم دوربینی را روی مهدی رحمتی و مهدی تارتار زوم کرده بود و اتفاقاتی که بین آنها رخ داد و صحبت‌هایی که سرمربی شهرخودرو عنوان می‌کرد را لب‌خوانی کرد.

 

مهدی رحمتی در جریان نیمه دوم دیدار با پیکان پس از روی زمین افتادن محمد دریس، دروازه‌بان حریف با ناراحتی گفت: زشته به خدا

 

سرمربی شهرخودرو پس از لحظاتی رو به مهدی تارتار کرد و با انتقاد از سبک بازی حریف تاکید داشت: به جان مادرم، به امام رضا من تا حالا از این کارها تو زندگیم نکردم...زشته بابا.

 

رحمتی پس از زدن این حرف به سمت نیمکت تیمش رفت و زیر لب گفت: حرف هم میشه میگین ۵۰ ساله مربی‌ایم. مردونه فوتبال بازی کنین بابا. و سپس کاپشن خود را درآورد و روی صندلی نیمکت کوبید.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال پس از به جریان افتادن بازی به سمت بازیکنان فریاد زد و گفت: همینه! همینه. باید وایسین نگاه کنین... همینه

در اواسط نیمه دوم ابراهیم صالحی، مهاجم پیکان در سمت راست میانه زمین بخاطر مصدومیت از ناحیه ران پای راست از درد به خود پیچید که این اتفاق با اعتراض کادر فنی شهرخودرو مواجه شد، اما رحمتی رو به دستیارانش گفت: وایسین وایسین

پس از آن مهاجم بلندقامت پیکان با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد، اما بلافاصله پس از خروج از زمین، قصد بازگشت به بازی را داشت که در بین راه مهدی رحمتی با صحبتی اعتراضی به او گفت: ابراهیم منو نگاه! با این دادی که زدی من گفتم رفتی.

 

 

پس از پایان بازی، رحمتی در زمان خروج تیم‌ها از زمین گفت: شعور چیز خیلی خوبیه. و بعد رو به مدیر تیم پیکان عنوان کرد:  حاج اصغر(مدیرروستا) من نوکرتم.

لحظاتی بعد، رحمتی به یکی از اعضای تیم پیکان گفت: بهش بگو یه‌ذره شعور داشته باش. تو روش هم میگم. می‌خوای بیام دم رختکنتون بگم؟ اینجوری نگو حاج اصغر

 

نظر شما