شناسهٔ خبر: 44111754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان‌غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای مهرماه امسال در مرغداری‌های استان نزدیک به ۳ میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری بتدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می‌شود که ضرورت دارد بیش از این بر بازار توزیع و فروش مرغ نظارت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول جلیلی در جریان بازدید از مرغداری گوشتی ۲۴۰هزار قطعه‌ای ارومیه اظهار داشت: از ابتدای مهرماه امسال در مرغداری‌های استان نزدیک به ۳ میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری بتدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تولید گوشت مرغ استان وجود ندارد و تداوم تولید در واحدهای مرغداری ادامه دارد تصریح کرد: بایستی نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار بخصوص توزیع گوشت مرغ گرم ، توسط دستگاه‌های ذی ربط در استان بیش از پیش تشدید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی یادآور شد: بیش از ۴ میلیون قطعه در آبان ماه امسال در مرغداری‌های استان جوجه ریزی شده است که طی ماه‌های پایانی سال وارد بازار می‌شود.

جلیلی اضافه کرد: به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و افزایش قیمت مرغ گرم طی روزهای گذشته، تاکنون ۴۵۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ برای مصرف کننده ۱۵هزار تومان تعیین شده است که با اخذ حواله از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما