شناسهٔ خبر: 44107599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شوک به بارسا | مسی از لیست بازی با کیف کنار گذاشته شد

تیم فوتبال بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی کند و ضعیف ترین نتایح را در ۲۵ سال اخیر در این لیگ بدست آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، این تیم در رقابت های این هفته لالیگا مغلوب آتلتیکو مادرید  شد تا تیره روزی های این تیم پایانی نداشته باشد. در این میان انتقاد های زیادی  به رونالد کومان شده است اما نباید از افت لیونل مسی هم چشم پوشی کرد. حالا فردا بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با دینامو کیف  بازی دارد و کومان در یک تصمیم غیر منتظره لیونل مسی را از لیست این دیدار خارج کرده است. البته برخلاف لالیگا اوضاع بارسلونا در این لیگ قهرمانان اروپا بهتر است. 

بارسا با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است و یوونتوس با ۶ امتیاز در رده دوم، دیناموکیف با یک امتیاز سوم و فرنتس‌واروش با یک امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل دینامو در خصوص غیبت مسی گفت: ما تصمیم گرفتیم به مسی و دی‌یونگ استراحت بدهیم. شرایط ما در لیگ قهرمانان اروپا خوب است و این ۲ بازیکن در تمامی بازی‌ها حضور داشتند و نیاز دارند تا استراحت کنند.

وی ادامه داد: اومتیتی مدت زمان زیادی مصدوم بوده است و اکنون به خوبی تمرین می‌کند. او انگیزه دارد تا به آمادگی برسد و به نظرم ۲ هفته دیگر به لیست بازیکنان ما اضافه می‌شود. آراخو همچنان در حال ریکاوری است و مینگوئزا این شانس را دارد که به تیم اضافه شود.

سرمربی بارسلونا گفت: از نتایجی که تیم گرفته راضی نیستم ولی ما جاه‌طلب هستیم و خوشحالم که در حال تلاشیم. فردا یک بازی دیگر است، یک فرصت دیگر تا نشان دهیم کیفیت ما چقدر است.

وی گفت: ما زیاد در مورد مسی صحبت می‌کنیم. او همیشه نشان داده چقدر در تیم تاثیرگذار است و همه توانش را در بازی می‌گذارد. او همچنان بازیکنی است که به او نیاز داریم.

سرمربی بارسلونا در خصوص خریدهای ژانویه گفت: اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن در این خصوص نیست. هنوز ما به پنجره زمستانی نرسیدیم.

کومان تصریح کرد: دست در حال سازگار شدن با تیم است، خوب تمرین می‌کند و با مصدومانی که اکنون داریم او بازیکنی مهم برای ما شده است.

وی تصریح کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ساده‌تر از لالیگا نیست. ما تا انتهای فصل برای قهرمانی در اسپانیا و اروپا تلاش می‌کنیم.

نظر شما