شناسهٔ خبر: 44103173 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده ویژه وزیر کار در استان لرستان خبر داد: طرح‌های توسعه‌ای چهار شهرستان لرستان تا دو هفته آینده مشخص می‌شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا - معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر تعاون در استان لرستان گفت: اجرای طرح های توسعه ای و ایجادی دارای اولویت در چهار شهرستان پلدختر، رومشکان،کوهدشت و چگنی استان لرستان ظرف دو هفته آینده مشخص می شود .
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،حاتم شاکرمی گفت : در جلسه مشترک ویدیو کنفرانسی با حضور ، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی واشتغال، سید موسی خادمی استاندار لرستان ، آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعیاستان لرستان و سایر مدیران استانی، مصوبات مربوط به طرح های ایجادی و توسعه ای ایناستان بحث و بررسی شد.وی، اجرایی شدن حذف شرط 30 درصد پیشرفت طرح برای اعطای تسهیلات اشتغالروستایی با پیگیری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در استان لرستان را از جمله مصوباتاین جلسه اعلام کرد.
وی همچنین افزود: به‌رغم‌ وجودمحدودیت‌های موجود با افزایش پرداخت تسهیلات تا سقف 20 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ایدر حوزه مشاغل خانگی موافقت شد .
شاکرمی گفت: با توجه به حضورو بازدید میدانی، در سه شهرستان پلدختر، رومشکان و کوهدشت ، طرح‌های توسعه‌ای و ایجادیاحصا شده ، قابلیت رسیدن به بهره برداری وایجاد اشتغال پایدار را دارند.
شاکرمی اظهار امیدواری کرد با اولویت 4 طرح در بخش های آبرسانی شهرستانرومشکان و طرح گردشگری پل کشکان شهرستان چگنی و همچنین طرح های صنایع تبدیلی انار شهرستان کوهدشت و انجیر شهرستان پلدختر بااستفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاران خصوصی و کمک معاونت توسعه کارآفرینی احصا شوند.
در ادامه این جلسه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم با ارائه طرح‌های مبتنی بر زنجیره ارزشیشهرستان های کوهدشت، رومشگان و پل دختر با اولویت بندی طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی وشناسایی نقاط، بتوانیم با مشارکت دستگاه‌هایمربوطه از جمله نهادهای مردمی و استفاده ازمنابع داخلی و بین المللی در راستای توسعهاشتغال منطقه ای اقدام کنیم.
در پی دستور محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بررسی ظرفیت های اشتغال،توسعه ای و سرمایه گذاریاستان لرستان، هیاتی متشکل از معاونین و مدیران عامل بانک ها و صندوق های تابعه وزارتخانهبه ریاست شاکرمی، به این استان سفر کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های مرتبط باحوزه های معیشتی،رفاهی،بیکاری،بیمه،اشتغال پایدار روستایی قرار گرفتند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما