شناسهٔ خبر: 44092001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

در سال 2010 زلاتان ابراهیموویچ فاصله ای تا پیوستن به رئال مادرید و هم‌بازی شدن با کریس رونالدو نداشت!

The God

صاحب‌خبر -

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، زلاتان ستاره حال حاضر باشگاه آث میلان ، در قسمتی از اتوبیوگرافی خود اذعان کرده است که زمان جدا شدن از بارسا به رئیس باشگاه وقت این تیم یعنی ساندرو راسل، در خواست انتقالش به رئال مادرید و بازی در تیم مورینیو را داده، ولی با جواب منفی محکمی روبه رو شده است.

وی در این باره چنین نوشته است: " من به راسل گفتم که دوست دارم به رئال مادرید بپیوندم. وقتی او این حرف مرا شنید رنگش سفید شد. او به من گفت انتقالم به هر باشگاهی ممکن است به غیر از رئال مادرید. این انتقال ممکن نخواهد بود."

زلاتان در باره ادامه بحث اینگونه گفت: "شما از من سؤال می کنید که دوست دارم در چه تیمی بازی کنم؟ من هم می گویم فقط می خواهم به رئال مادرید منتقل شوم. رئال تنها تیمی است که در حال حاضر خودم را دوست دارم در پیراهنش ببینم. من مورینیو را دوست دارم، پس باید زنگ زده، این خبر را برای آن ها بازگو کنید."

بعد از مانع شدن بارسلونا و انتقال زلاتان به میلان، مورینیو سفت و سخت به دنبال جذب زلاتان برای رئال مادرید بود اما این‌بار زلاتان تمایلی برای پیوستن به رئال نداشت زیرا در میلان رفتار خوبی با او داشتند و او از بودن در میلان راضی و خشنود بود. 

نظر شما