شناسهٔ خبر: 44084849 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر مؤسسه بین المللی علوم و معارف اهل بیت(ع) درپی رحلت حجت الاسلام راستگو

ابنا

مدیر موسسه بین المللی علوم و معارف اهل بیت(ع) با صدور پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن راستگو» مبلغ دینی در حوزه کودکان و نوجوانان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام والمسلمین «محمد سالار» با صدور پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن راستگو» مبلغ دینی در حوزه کودکان و نوجوانان را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر موسسه بین المللی علوم و معارف اهل بیت(ع) به شرح زیر است:

   

   

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

بانهایت تاسف و تاثر در گذشت دوست بسیار عزیز، تلاشگر و دلسوز حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای شیخ محمدحسن راستگو (رحمة الله تعالی علیه) را خدمت خانواده مکرم، بازماندگان و عموم علاقمندان آن عزیز سفر کرده، از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

خدمات صادقانه و مجاهدت های ارزنده ایشان در زمینه تربیت فرزندان و نونهالان این مرز و بوم از طریق رسانه ملی و مدارس و مراکز آموزشی و تبلیغی و تاثیرگزاری تلاش های بی دریغ این مبلغ هنرمند دینی برکسی پوشیده نیست.

اینجانب همراهی و همکاری ایشان در جهت گردآوری، چاپ و نشر اولین مجموعه سرودهای اسلامی و انقلابی ویژه کودکان و نوجوانان و اهتمام خاص آن بزرگوار به کلاسهای آموزش دینی نونهالان و نوآموزان در سالهای خفقان ستم شاهی دهه پنجاه را از یاد نخواهم برد.

روحش شاد ویادش گرامی باد

محمد سالار
 دوم آذر ۱۳۹۹

   

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ «محمدحسن راستگو» روحانی با فضیلت، دانشمند نوآور و قصه گوی خاطره‌انگیز کودکان، صبح امروز یکشنبه 2 آذر 1399 بر اثر سکته دار فانی را وداع گفت.

آن مرحوم سال های دهه 60 و 70 هجری شمسی، در تلویزیون برای کودکان و نوجوانان برنامه های دینی را با حلاوت خاصی اجرا می کرد؛ آنگونه که جوانان و میانسالان امروز، خاطرات شیرینی از وی دارند.

مرحوم راستگو همچنین با تأسیس "مركز تربيت مربی كودكان و نوجوانان" در دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، طلاب خواهر و برادر زیادی را در این زمینه آموزش داد‌. وی با برگزاری بیش از 30 دوره آموزشی، شیوه های نوین انتقال معارف قرآن و عترت به نونهالان و نوجوانان را به مربیان تعلیم داد.

…………………........................
پایان پیام/ 218-101

نظر شما