شناسهٔ خبر: 44077070 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش مجازی نرم‌افزار متلب

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بیرجند دوره آموزشی محیط و زبان برنامه‌نویسی متلب را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نحوه نصب محیط برنامه نویسی متلب، آشنایی با محیط اصلی نرم افزار متلب، انواع متغیرها و مقداردهی به متغیرها، عملگرهای ریاضی، معرفی انواع دستورات و نحوه اجرای دستورات، آموزش استفاده از HELP ، کار با File-M ها ، بردارها و ماتریس ها،  چندجمله‌ای‌ها، حل معادلات خطی، مشتق و انتگرال، محاسبه حد و الپالس، ترسیم گرافیکی توابع بصورت دو بعدی و سه بعدی، آموزش کار با تصاویر، مقدمات پردازش تصویر، کار با toolbox ها و ساخت اپلیکیشن سرفصل‌این دوره است که توسط روح‌الله هدایتی نسب تدریس می‌شود.

دوره آموزشی نرم‌افزار متلب طی ۱۰ ساعت روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود و شروع آن از پنجشنبه ششم آذر خواهد بود.

این دوره پیش نیازی ندارد و برای دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان به برنامه‌نویسی که در حوزه‌های مختلف از جمله پردازش تصویر، پردازش سیگنال، شبکه های عصبی، محاسبات عددی و ... قصد فعالیت دارند، مناسب است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند به آدرس https://evnd.co/hrGXy مراجعه کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به آی‌دی @cabu_contact پیام دهند.
انتهای پیام

نظر شما