شناسهٔ خبر: 44066026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار کرمان به مناسبت در گذشت آیت الله جعفری

کرمان- استاندار کرمان در پیامی درگذشت آیت الله جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین کرمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان، در پیامی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار کرمان به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم پارسا و مجاهد، آیت‌الله سید یحیی جعفری، یار صدیق امام و رهبری موجب تأسف و تالم شد. ایشان از روحانیون برجسته و فاضل، مرد وفاق، اتحاد و همراه صمیمی مردم استان کرمان بودند که در راه انقلاب اسلامی به مبارزه پرداختند و پس از استقرار نظام اسلامی در مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، منشأ خدماتی ارزنده و ماندگار شدند.

این جانب ضایعه فقدان این روحانی عالیقدر و مردمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان کرمان و بویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و تعالی درجات و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

نظر شما