شناسهٔ خبر: 44060718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هدف بزرگ بسیجیان خدمت به مردم است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجی از بطن مردم تشکیل شده و از این رو تمام نیرو و انرژی خود را نیز در راه خدمت به همین مردم در کار گرفته و به نوعی بسیج خادم مردم به ویژه محرومین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های بسیج کردستان اظهار کرد: اگر به روزهای جنگ برگردیم می‌بینیم که چگونه نیروهای سپاه و بسیجی در مقابل دشمنان انقلاب نوپای ایران اسلامی قد علم کردند و نگذاشتند به اهداف خود برسند.

وی افزود: بسیجیان با روحیه شهامت، شهادت، برادری، اخوت، وحدت، همدلی و ایثار توانستند دشمنان را در جبهه‌های مختلف شکست دهند و هیچ‌گاه تسلیم ظلم و ستم نمی‌شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سپاه و بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که همیشه در صحنه‌ها حضور دارند و هیچ‌گاه میدان نبرد را خالی نکرده و امروز نیز در سایه طلح و آرامشی که داریم باز هم در سنگر مقابله با ویروس کرونا حضور موثر دارند.

ماموستا رستمی یادآور شد: بسیجیان با حضور در عرصه عمران و آبادانی در طول چند دهه اخیر توانسته‌اند چهره محرومیت را از بسیاری از مناطق محروم استان بردارند و در راه محرومیت زدایی گام‌های بزرگی بردارند.

وی بیان کرد: بسیج به معنای جنگ و تفنگ نیست بلکه مرکز محبت، عشق، علاقه، همدلی، دوستی، هم‌زبانی و امر به‌معروف و نهی از منکر کردن است تا جامعه را به سوی هدف اهداف آرمانی انقلاب هدایت کند.

انتهای پیام/2330/75

نظر شما