شناسهٔ خبر: 44055741 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ترافيک صبحگاهي تهران در نخستين روز اجراي طرح محدوديت‌ها

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- امروز اول آذر آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، طبق مصوبه وزارت کشور و وزارت بهداشت محدودیت‌های جدید ترافیکی و تعطیلی اصناف به منظور جلوگیری از روند پیشرفت بیماری کرونا آغاز شده است.
این طرح قرار است از پیشرفت بیماری جلوگیری کند تا همه در کنار بتوانیم برای بهبود بیماران کرونایی و کاهش مبتلایان به این ویروس قدم‌های موثری برداریم.
سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضع ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه یکم آذر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری شاهد بار ترافیکی هستیم.
وی افزود: مسیر‌های شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
این مقام انتظامی همچنین از رانندگان خواست با توجه به شروع بارندگی‌ها از شب گذشته، از سرعت و سبقت در سطح معابر جدا خودداری کنند و حتما با سرعت مطمئن تردد نمایند.
وی از موتورسواران هم خواست به دلیل لغزنده بودن معابر تا حد امکان از این وسیله استفاده نکنند و از تردد در تونل‌ها، خطوط و پیاده رو‌ها جدا خودداری شود.
گزارش‌های ابتدای صبح نشان می‌دهد ترافیک و استفاده مسافران از شبکه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو نیز هنوز زیاد است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، انتظار می‌رود در روز‌های آینده همراهی مردم بیشتر شود و موج تازه شیوع کرونا هم روند کاهشی به خود بگیرد.

نظر شما