شناسهٔ خبر: 44053463 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بررسی مدل‌های لوستر

اگر شما هم به دنبال انتخاب یک لوستر با قیمت مناسب هستید با این مطلب همراه شوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مطلب به معرفی ۲۰ مدل از بهترین و مناسب‌ترین لوسترهای چشمه نور می‌پردازیم.

دکورشاپ یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه لوستر، مبلمان، لوازم تزئینی و لوکس منزل است که با سابقه بیش از ۱۰ سال هر روز بهتر و مصمم‌تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام برمی دارد.

مبنای فعالیت‌های متنوع دکورشاپ، جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است و توجه به نیاز و خواست مشتری، بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی شاکله اصلی برنامه‌های این مجموعه می‌باشد. بخش‌های مختلف این مجموعه، هر یک در راستای اعتلای روزافزون این صنعت در کشور در تلاش‌اند. کارخانه چشمه نور هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی تعریف نموده است و به دنبال ارائه طرح‌های متناسب با سلیقه بازار در فروشگاه آنلاین دکورشاپ می‌باشد.

دکورشاپ با همکاری با برند چشمه نور سعی دارد که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر مشتریان و همراهان دکوراسیون، بهترین کیفیت و کمترین قیمت را در نظر گیرد تا همه بتوانند از این محصولات بهره مند شوند.

بررسی چند مدل از زیباترین و ارزان‌ترین لوسترها

۱. لوستر زیر از نوع پنج شعله بوده و دارای لاله‌های به سمت بالا می‌باشد. اگر به دنبال لوستری با جنس فلزی هستید که علاوه بر زیبایی سبک نیز باشد این لوستر و زیر مجموعه‌های آن با وزن ۳.۵ کیلوگرم بهترین انتخاب است؛ چرا که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسب در محدوده ۲۰۰ هزار تومان به بالا است.

همچنین این محصول از جنس فلز آبکاری شده می‌باشد که در دو طرح آبکاری با طلا و کروم وجود دارد. این آبکاری باعث براق شدن محصول می‌شود. همچنین این لوستر دارای لاله‌هایی به سمت بالا و مناسب محیط‌هایی است که به نور زیاد احتیاج ندارند. از این لوستر می‌توان در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب‌ها استفاده کرد.

۲. لوستر چوبی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دارای حباب‌هایی از جنسش شیشه به سمت پایین است و در مدل‌های سه شعله و پنج شعله وجود دارد و بیشتر مورد کاربرد فضاهایی است که به نور کم احتیاج دارد. جنس چوب این محصولات از چوب راش می‌باشد و کیفیت ساخت این محصول ساخته شده از بروزترین دستگاه‌های تولیدی است. تمامی لوسترهای آویز قابلیت کنترل و تنظیم ارتفاع در سایزهای مختلف را دارد که این امر کمک می‌کند برای هر خانه‌ای با هر متراژی مناسب باشد. این لوستر از قیمت پایه ۲۰۰ هزار تومان به بالا است و بسته به تعداد شعله‌ها قیمت آن تغییر می‌کند و بیشتر مورد کاربرد آشپزخانه و اتاق خواب هاست.

۳. لوستر سقفی که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید به دلیل نوع طراحی مناسب فضاهایی با ارتفاع کم است و می‌توان از آن در پذیرایی هایی که مساحت کمی دارند و راهروها و حتی اتاق خواب نیز استفاده کرد و دارای قیمت حدودی ۵۰۰ هزارتومان است. همچنین اگر به دنبال لوستری کوچک و سبک هستید این لوستر انتخاب خوبی است. این لوستر دارای وزن حدودی ۳ کیلوگرم و دارای پنج شعله است. این مدل مناسب راهروها، آشپزخانه و فضاهای بسیار کوچک پذیرایی است و ارتفاعی معادل ۲۰ سانتی متر دارد و به رنگ برنزی موجود می‌باشد.

شما می‌توانید تمام مدل‌های لوسترها رو در وب سایت دکورشاپ مشاهده کنید، همچنین در تمام روزهای سال تخفیف‌های باورنکردنی روی کالاها اعمال شده که با توجه به نوع لوسترها قابل تغییر می‌باشد.

حتماً به یاد داشته باشید به کسانی که برای اولین بار در دکورشاپ خرید لوستر بالای ۵۰۰ هزار تومان ثبت کنند ۵۰ هزار تومان علاوه بر تخفیف‌های درون سایت تخفیف دیگر تعلق می‌گیرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما