شناسهٔ خبر: 44053201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار اردبیل خبر داد:

تداوم ارائه خدمات شهرداری اردبیل با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی

شهردار اردبیل گفت: خدمات شهرداری اردبیل با توجه به اهمیت بالای آن در تامین امنیت و رفاه شهروندان, در ایام محدودیت های کرونایی نیز با ضوابط خاص ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا, حمید لطف اللهیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که با حضور معاونین شهرداری اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دستورالعمل‌های دورکاری و نوبتی کردن فعالیت کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل تنظیم شده و بزودی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری اردبیل در ایام محدودیت‌های کرونایی نیز ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری و اهمیت بالای خدماتی این سازمان، لذا در راستای تامین امنیت و رفاه شهروندان امکان تعطیلی برای این سازمان وجود ندارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: خدماتی نظیر فعالیت آتش‌نشانی و تنظیف شهری و همچنین خدمات حمل‌ونقل شهری و سایر فعالیت‌ها همچنان از سوی شهرداری ارائه خواهد شد اما به دلیل حفظ سلامت شهروندان این خدمات با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

لطف اللهیان تصریح کرد: کارکنانی که دارای پرونده بیماری‌های خاص باشند و همچنین کسانی که مبتلا به کرونا یا مشکوک به آن بوده و احتمال ناقل بودن آنان محرز شود و همچنین بانوانی که دارای فرزند زیر ۶ سال باشند با نظر مدیر مستقیم خود به صورت دورکاری یا شیفت بندی در شهرداری اردبیل جهت ارائه خدمات به مردم, مشغول به فعالیت خواهند بود.

نظر شما