شناسهٔ خبر: 44016327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری اردبیل خبر داد:

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی

در راستای اجرای برنامه های حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان مرکز استان، از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک و دو اردبیل بازدید به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در بازدید از شهرک صنعتی ۱ و ۲ از چهار واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان عنوان کرد: مسلماً هر چه بخش تولید در استان فعال تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در استان افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

 رئیس کل دادگستری استان تأکید کرد: دستگاه قضایی مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی است چرا که هر اندازه بتوانیم در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی گام‌های مثبتی را برداریم آثار این اقدامات در دستگاه قضایی مشهود خواهد بود و شاهد کاهش میزان پرونده‌ها در محاکم قضایی خواهیم بود.

 وی ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد همکاری و هماهنگی بیش از پیش مابین اداره کل زندان‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان از ظرفیت‌های موجود برای بکارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی استفاده شود تا از این طریق بتوانیم به کاهش مشکلات زندانیان و خانواده های آنان نیز کمک کنیم.

لازم به ذکر است در پایان بازدید از هر واحد جلسه ای با حضور مدیران واحد و مسئولان دولتی جهت بررسی مسائل و مشکلات آنها برگزار و دستور اقدامات لازم به تناسب موضوع صادر شد.

نظر شما