شناسهٔ خبر: 43965576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار البرز:

مردم همراهی نکنند خسارت‌ها جبران ناپذیر می‌شود

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه اگر مردم برای مهار کرونا همراهی نکنند خسارت ها جبران ناپذیر می‌شود، گفت: مهار و کنترل ویروس کرونا بدون همراهی مردم، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد امکان پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان البرز، اظهار کرد: سمن‌ها به واسطه مردمی بودن‌شان تاثیر بسیار بالایی را در همراه کردن شهروندان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه دارند.

فرماندار البرز ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد در شرایط حساس کشور و استان باید ضمن بسیج تمامی نیروها و امکانات موجود و با توانمندی‌ها خود دولت و مسوولان را در مقابله و مهار این ویروس کشنده یاری کنند.

نصیری یادآور شد: آموزش، آگاهی، اطلاع رسانی و همراهی با مردم از جمله انتظاراتی است که در شرایط کنونی از سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد و توقع داریم که سمن‌ها با احساس مسولیت اجتماعی در برابر وقایع به وقوع پیوسته در جامعه ایفای نقش جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: بدون شک اگر در شرایط کنونی جامعه کوچکترین غفلتی صورت پذیرد شاهد افزایش میزان مرگ و میرهای ناشی از این ویروس خواهیم بود و در ضمن دامنه خسارت‌ها نیز جبران ناپذیر می شود.

نظر شما