شناسهٔ خبر: 43948458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد بیش از ۲هزار شغل تا پایان سال در خواف

فرماندار خواف گفت: در برنامه‌ ریزی انجام شده برای مشارکت کارآفرینان و متقاضیان روستایی در ایجاد اشتغال با همکاری معین اقتصادی و شرکت‌های معدنی، سرمایه ی قابل توجهی از شرکت‌های معدنی به صورت ودیعه در بانک قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف حسین سنجرانی در کارگروه اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: از این محل وام‌های کم بهره به متقاضیان اعطا می‌شود تا از این راه بتوانیم بیش از ۲هزار اشتغال را تا پایان سال در شهرستان ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان پتانسیل‌ها و استعدادهای زیادی در اشتغال زایی وجود دارد از جمله آن با افتتاح راه آهن فرصت‌های زیادی برای خواف فراهم  می‌شود.

فرماندار خواف تصریح کرد: باید سریع‌تر سازوکار پیش بینی شده برای 81 صندوق خرد روستایی تاسیس شده اجرایی کرد تا زمینه اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم شود و مردم از این امکان با همکاری ستاد مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان در مباحث اشتغال زایی بهره‌مند شوند.

سنجرانی خواستار تسریع و تسهیل روند اعطای وام‌های خوداشتغالی از سوی بانک‌های عامل در اشتغالزایی شد و افزود: ادارات باید پیگیر میزان تعهدات اشتغال زایی باشند و به صورت دوره‌ای گزارشی دقیق ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما