شناسهٔ خبر: 43879693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر هندبال | شکست نماینده خراسان‌جنوبی در برابر صدرنشین گروه

در دومین روز از مرحله دوم سی‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم زغال سنگ طبس بازی را به مس کرمان واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین روز از مرحله دوم مسابقات سی‌ ودومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نماینده خراسان‌جنوبی در تالار هندبال شهید «حاج قاسم سلیمانی» تهران به مصاف صدرنشین گروه(ب) رقابت‌ها رفت.

تیم هندبال زغال‌سنگ طبس که در مقابل تیم مس کرمان نمایش خوبی را از خود نشان داده بود در دقیقه ۱۳ نیمه نخست بازی متاسفانه محمد غلامی بازیکن تاثیرگذارش با آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو از گردونه  رقابت خارج شد.

در ادامه این ماراتن ملی تیم زغال سنگ طبس علی‌رغم حملات چشمگیری که به‌سوی دروازه حریف داشت با نتیجه ۳۱ بر ۳۳ در مقابل تیم هندبال قدر مس کرمان بازی را واگذار کرد.

تیم زغال‌سنگ طبس از گروه(ب) مسابقات در مرحله نخست سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خوش درخشید در رده دوم جدول قرار گرفت.

در این رویداد ورزش ملی تیم‌های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، ذوب‌آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز حضور دارند.

نماینده شایسته خراسان‌جنوبی در مرحله رفت سی‌ ودومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در نخستین بازی با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ از سد فولاد مبارکه اصفهان گذشت، با امتیاز ۲۶ بر ۲۲ در مقابل فرازبام دهشت به پیروزی رسید و آخرین نبرد خود را ۳۱ بر ۲۸ در برابر تیم کیمیا کاشت کردستان به اتمام رساند تا به‌عنوان مدعی تازه نفس و پدیده این رقابت‌ها خودنمایی نماید.

انتهای‌پیام/69014/ج

نظر شما