شناسهٔ خبر: 43827305 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

برنامه‌های پارک پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی اعلام شد

پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برنامه‌های ویژه‌ای همچون رویدادهای کارآفرینی، بازدیدهای تخصصی و عمومی و دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

هفته جهانی کارآفرینی در سراسر جهان، همه ساله از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود. امسال این هفته با شعار "رفع موانع و استقبال از همه" در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا، با ۳۵۰۰۰ رویداد و استقبال بیش از ۱۰ میلیون مخاطب برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس نیز امسال با برنامه‌‎های متنوعی در هفته اول آذرماه (از اول تا ۷ آذرماه) به استقبال هفته جهانی کارآفرینی خواهد رفت.

"بازدید تخصصی دانشجویان و اساتید از پارک فناوری پردیس و شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در آن"، "بازدید عموم مردم و کارکنان ادارات از پارک فناوری پردیس و آشنایی با محصولات جدید شرکت‌ها"، "برگزاری چند وبینار آموزشی به منظور آموزش مفاهیم اولیه کارآفرینی" و "برگزاری رویدادهای کارآفرینی در پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی" بخشی از برنامه‌های پارک برای برگزاری این هفته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، "تولید خبر از دستاوردهای کارآفرینان مستقر در پارک و حضور ایشان در برنامه‌های گفتگو محور رسانه ملی"، "بازدید عموم مردم از کارخانجات مستقر در منطقه"، "انتشار گزارش فعالیت­‌های یکساله پارک در راستای توسعه کارآفرینی " و "برگزاری دوره آموزشی «کارآفرینی سازمانی» برای کارکنان پارک" از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته جهانی کارآفرینی به شمار می‌رود.

نظر شما