شناسهٔ خبر: 43817082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دشمن‌تراشی کاخ سفید با سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: سفر نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران به منطقه خاورمیانه بخشی از پازل دشمن تراشی کاخ سفید برای تهران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 احمد راستینه هفشجانی در واکنش به سفر نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران به منطقه خاورمیانه، گفت: سیاست آمریکایی ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران فارغ از اینکه چه فردی رئیس جمهور این کشور باشد دارای محور مشخصی است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی آمریکایی‌ها درصدد محدودسازی نقش ایران در منطقه غرب آسیا و محور مقاومت هستند از این رو برای رسیدن به این هدفشان برنامه ریزی بلندمدت دارند.

وی ادامه داد: ترامپ در مقابله با ایران چهره زشت لیبرال دموکراسی آمریکا را به رخ جهانیان کشید از این رو می‌توان اذعان کرد رویه استکباری ایالات متحده صرفا درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه دروغ بودن مولفه دموکراسی در نظام انتخاباتی آمریکا به وضوح خودش را نشان داده لذا امکان بروز تنش اجتماعی و شورش در این کشور دوچندان شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در قوه مقننه خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند برای منحرف کردن افکار عمومی به سیاست دشمن سازی در غرب آسیا خصوصا با محوریت ایران بپردازند؛ در واقع این مهم تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های سیاست داخلی این کشور است.

 

نظر شما