شناسهٔ خبر: 43739857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار محمد: حضورم در انتخابات بستگی به شرایط دارد/ باید بازارهای کاذب را ناامن کنیم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در رابطه با حضور وی در انتخابات 1400 گفت: بستگی به شرایط دارد. باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایلنا گفت‌وگویی با سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- ما اهل کار هستیم و کارگریم. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آن قدر ماموریت‌های مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور دارد که تمام فکر خود را در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه متمرکز کرده‌ایم.

حضورم در انتخابات ۱۴۰۰ بستگی به شرایط دارد

- حضور بنده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بستگی به شرایط دارد. باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

- نه فقط دولت بلکه همه باید فکر و ذکر خود را از خارج به داخل کشور معطوف کنند.

می‌توانیم تک تک تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

- بنده با شناختی که از ظرفیت‌های داخل دارم، می‌گویم با امکانات و نیروی مستعدی که داریم می‌توانیم تک تک تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. مانند اقدامی که در پالایشگاه خلیج فارس انجام شد.

- انقدر پول در کشور داریم که نیازی به پول خارجی نباشد اما نقدینگی سرگردان است و در بازارهای دیگر ارز و خودرو، در بازاری کاذب و سفته بازی میچرخد.

سفته‌بازان در کشورمان هیچ وقت دغدغه ندارند

- مردم متاسفانه اعتمادی به بخش تولید ندارند. سیاست‌ها و مقررات، بخش تولید را مختل کرده است.

- سفته‌بازان در کشورمان هیچ وقت دغدغه ندارند و این تولید‌کنندگان هستند که همیشه در هر شرایطی دغدغه دارند.

باید بازارهای کاذب را ناامن کنیم

- باید بازارهای کاذب را ناامن کنیم و بستر تولید را فراهم کنیم. علت افزایش نرخ ارز در کشورمان به دلیل این است که تولید در کشورمان وجود ندارد، در حال حاضر هیچ فردی به سمت تولید نمی رود و همه به سمت سفته بازی رفته اند.

- اگر تولید در ایران بالا برود این آمریکایی هستند که برای مذاکره با ایران باید خواهش و التماس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما