شناسهٔ خبر: 43739741 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصاویر واقعی هواوی Nova 8 SE شباهت آن با آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد

gsmarena

صاحب‌خبر -

به تازگی تصاویر واقعی از گوشی جدید هواوی Nova 8 SE افشا شده که ویژگی‌های طراحی آن و شباهت عجیب این گوشی با آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد.

فقط یک روز تا معرفی رسمی گوشی هواوی نوا ۸ اس ای – Huawei Nova 8 SE باقی مانده و این گوشی جدید در ۵ نوامبر معرفی می‌شود. اما هنوز هم برای افشای اطلاعات جدید از این گوشی دیر نشده و حالا تصاویر واقعی از Nova 8 SE در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر منتشر شده، طراحی هواوی نوا ۸ اس ای شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۲ اپل دارد.

هواوی Nova 8 SE هواوی Nova 8 SE

فریم تخت و طراحی ماژول دوربین هواوی نوا ۸ اس ای باعث شده طراحی این گوشی بسیار شبیه به آیفون ۱۲ به نظر می‌رسد، اما چیزهای فراتر از این هم وجود دارد. به گفته کسی که این تصاویر واقعی را منتشر کرده، گوشی بسیار باریک و سبک است. هواوی نوا ۸ اس ای با وزن ۱۷۸ گرم و ضخامت ۷.۴۶ میلی‌متر جزو گوشی‌های باریک و سبک جهان به شمار خواهد رفت. همچنین در جلوی گوشی، صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED قرار گرفته است.

سایر مشخصات هواوی Nova 8 SE

گوشی جدید هواوی در دو نسخه با چیپست‌های مدیاتک Dimensity 720 و Dimensity 800U روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود دوربین اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسلی باشد که در کنار لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز ۲ مگاپیکسلی، یکی برای سنجش عمق میدان و دیگری برای عکاسی ماکرو، دوربین چهارگانه نوا ۸ اس ای را تشکیل می‌دهند. همانطور که گفته شد این گوشی فردا رسما معرفی می‌شود و ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از آن به دست بیاوریم.

برچسب‌ها:

نظر شما