شناسهٔ خبر: 43705659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

رییس هیات اسکیت استان البرز: با وجود کرونا، با فعالیت های مجازی، اجازه تعطیلی ورزش اسکیت را در استان ندادیم

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، محمود رنجبر رییس هیات اسکیت البرز و مسئول کمیته ثبت رکورد فدراسیون اسکیت اظهار کرد: فعالیتهای اسکیت استان البرز را از طریق برگزاری مسابقات و چالش های مجازی جهت حمایت و حفظ آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران استان ادامه دادیم و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی افزود: از اوایل سال ۹۹ بازدید از هیات های شهرستان و برگزاری جلسه با مسئولین کمیته ها و برگزاری کلاس های تئوری آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

وی به مشکل اساسی اسکیت استان البرز که نداشتن پیست استاندارد اسکیت در استان است نیز اشاره کرد و افزود: زمین مورد نظر در استان تهیه شده و در حال رایزنی جهت ساخت آن هستیم.

رنجبر در خصوص کمیته ثبت رکورد فدراسیون هم اظهار کرد: کمیته ای با عنوان ثبت رکورد با حمایت فدراسیون اسکیت تشکیل شده است که رویکرد اصلی این کمیته، حفظ آمادگی ورزشکاران جهت حضور هرچه بهتر در مسابقات است.

در ادامه وی از مسئولین انجمن ها و کمیته های فدراسیون درخواست نمود که نفرات واجدالشرایط خود را جهت عضویت در این کمیته معرفی نمایند تا بتوان از نظرات تخصصی و تجارب آنان نیز استفاده کرد.

رنجبر از حمایت های همیشگی بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت قدردانی کرد و از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک خواست تا با توجه به نتایج و مدال آوری های ورزشکاران اسکیت در مسابقات بین المللی، نگاهی ویژه به این فدراسیون داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود و ورزش به شرایط عادی خود بازگردد.

نظر شما