شناسهٔ خبر: 43671208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مختومه شدن ۱۰ پرونده کیفری با ایجاد سازش در دعوای خانوادگی در شورای حل اختلاف مشهد

رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی از پایان دعوای خانوادگی با تلاش شورای حل اختلاف مشهد خبر داد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از پایان دعوای خانوادگی با تلاش شورای حل اختلاف مشهد خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های بی دریغ اعضای شعبه ۲۷۴ شورای حل اختلاف مشهد در امر خداپسندانه اصلاح ذات البین یک دعوای خانوادگی با آشتی و صلح به پایان رسید.

رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در پی اختلافات اعضای یک خانواده ۱۰ پرونده کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد طرح شد که پس از ارجاع به شورای حل اختلاف با سعی و تلاش و همت چشم گیر اعضای شعبه ۲۷۴ شورای حل اختلاف مشهد با سازش در این ۱۰ پرونده، صلح و آرامش به این خانواده بازگشت.
 
بیشتر بخوانید:
وی ضمن قدردانی از اعضای شعبه ۲۷۴ شورای حل اختلاف مشهد افزود: برای حفظ و ترمیم روابط باید دعاوی خانوادگی در محیطی آرام و دور از فضای قضایی رسیدگی شود تا طرفین بتوانند بدون اینکه مورد قضاوت قرار گیرند با رجوع به وجدان خود، به کنار گذاشتن مسائلی که موجب بروز اختلاف و دعوا می‌شود، ترغیب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما