شناسهٔ خبر: 43663025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مهرداد محمدی و رفقا، طلسم 26 ساله را شکستند

علیرضا هاشمی

یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر با برتری العربی به پایان رسید و حالا العربی منتظر است تا حریفش برای فینال مشخص شود

صاحب‌خبر -

از بازی های جام حذفی قطر (جام امیر) و در مرحله نیمه نهایی دو تیم العربی و المرخیه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم العربی بود که توانست به مرحله فینال این بازی ها راه پیدا کند. اتفاقی که بعد از 26 سال برای این تیم افتاد.

به گزارش طرفداری، این دیدار در حالی برگزار شد که هر دو هافبک ایرانی العربی نیز در ترکیب اصلی به میدان رفتند و در این میان هر چند مهدی ترابی خیلی زود به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد اما گل اول سرخ پوشان را پایه ریزی کرد.

العربی تیم العربی

در دقیقه 18 العربی صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین شد که مهدی ترابی و مهرداد محمدی پشت توپ ایستادند اما ترابی این توپ را ارسال کرد تا پس از دفع ناقص مدافع المرخیه، آرون گونارسون در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و با شوت روی پا دروازه را باز کند.

تیم العربی تیم العربی

در سوی دیگر مهرداد محمدی نیز به مانند بازی های اخیر، برای تیمش باز هم توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. او هر چند در این دیدار نتوانست برای العربی گلزنی کند اما با عملکرد موفق خود یکی از عوامل صعود این تیم بود.

تیم العربی تیم العربی

حالا پس از طلسم شکنی العربی و فینالیست شدن آن ها پس از 26 سال در جام امیر، باید تا ساعتی دیگر در انتظار برگزاری دیگر دیدار این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی باشند تا از میان تیم های السد و الدحیل، یک تیم بتواند به دیدار فینال این رقابت ها راه پیدا کند و در این میان در صورتی که تیم السد بتواند خود را به بازی نهایی برساند، تکرار بازی فینال امیر کاپ در سال های 1993 و 1994 رخ خواهد داد.

 

همچنین بخوانید:

سرمربی العربی قطر: مصدومیت ترابی بزرگترین شکست تیم بود

صعود العربی قطر به فینال جام حذفی در حضور مهرداد محمدی و مهدی ترابی

مصدومیت، بلای جان لژیونر ایرانی / مهدی ترابی تنها 22 دقیقه بازی کرد

 

نظر شما