شناسهٔ خبر: 43661023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تخلیه غیرمجاز پسماندهای عفونی در استان قزوین/ مسئولان ۲ بیمارستان تهران به دستگاه قضایی معرفی شدند

مسئولان دو بیمارستان شهر تهران به دلیل تخلیه غیر مجاز پسماند عفونی در استان قزوین به دستگاه قضایی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن عباس‌نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن تایید خبر فوق، اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله از تخلیه پسماند بیمارستانی بدون بی خطر سازی در اطراف روستای میر خوند علیا از توابع بخش طارم سفلی توسط گروه ناشناس، کارشناسان و ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین به محل مراجعه و مشغول بررسی شدند.
او اضافه کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و تحقیقات کامل مشخص گردید پسماندهای موجود متعلق به دو بیمارستان در تهران می باشد که بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات و بصورت غیر مجاز در محل تخلیه و رها سازی شده است.
عباس‌نژاد ادامه داد: بر این اساس با توجه به نوع پسماند، میزان آلودگی، نوع آلودگی و تخلف صورت گرفته مسئولان این دو بیمارستان با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی معرفی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: در شرایط کنونی کشور همه اقشار مختلف به خصوص مسئولان و دست اندر کاران بخش بهداشت باید اهتمام بیشتری در خصوص جلوگیری از انتشار آلودگی و رعایت قوانین و مقررات در زمینه پسماندهای بیمارستانی و عفونی داشته باشند تا همه با هم بتوانیم با این ویروس منحوس کرونا مبارزه کرده و نابود کنیم.

48

برچسب‌ها:

نظر شما