شناسهٔ خبر: 43660674 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ/ اختلاف دمای 40 درجه ای دو نقطه کشور

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده جوی پایدار در اغلب مناطق کشور داریم، گفت: در این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز و فردا در سواحل شمالی و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در گیلان و اردبیل وزش باد نسبتاً شدید جنوبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده جوی پایدار در اغلب مناطق کشور داریم، بیان کرد: در این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان تا پایان هفته با عبور امواج تراز میانی جو در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و سواحل خزر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و تا روز چهارشنبه ۱۴ آبان آسمانی صاف در پایتخت خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۵ و ۱۳ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما