شناسهٔ خبر: 43659771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیات اتومبیلرانی کرمانشاه:

ورزشکارانمان دلسرد شده‌اند

فاطمه احمدیان

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: تداوم شیوع بیماری کرونا و لغو رقابت‌ها و مسابقات باعث دلسردی ورزشکاران و قهرمانان این رشته شده است.

صاحب‌خبر -

محمدجواد کرانی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به گذشت نزدیک به 10 ماه از شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: هرچند در این مدت تمرینات ورزشکاران رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به واسطه انفرادی بودن این رشته‌ها ادامه داشته، اما برخی فعالیت‌هایمان مانند برگزاری مسابقات، همایش و برگزاری کلاس‌های آموزشی لغو شده است.  

وی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا پیامدهای منفی زیادی را در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی بدنبال داشته که یکی از مهمترین  آنها دلسرد شدن ورزشکاران و قهرمانان است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اضافه کرد: با وجود اینکه ورزشکاران این رشته‌ها تمرینات خود را بصورت منظم پیگیری می‌کنند، اما عدم برگزاری مسابقات و رقابت‌های مختلف دلسردی و بی انگیزگی آنها را به همراه داشته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم دوباره شور و نشاط و انگیزه را بین ورزشکارانمان ایجاد کنیم، بدنبال آن هستیم تا اگر بیماری کرونا کمی فروکش کرد، مجوز برگزاری مسابقات مختلف این رشته‌ها بگیریم.

کرانی یادآورشد: البته به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم مسابقات را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم، هرچند که می‌دانیم که حضور تماشاگران هیجان بالایی به رقابت‌ها می‌بخشد، اما برای بازگشت روحیه و انگیزه ورزشکاران مجبوریم مسابقات را با همین شکل هم که شده برگزار کنیم.  

وی در ادامه به مشکلات مالی که شیوع کرونا برای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هم بوجود آورده اشاره کرد و گفت: بیشتر درآمد هیات از محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی و عضویت اعضای جدید بود که با شیوع بیماری کرونا دیگر هیچ کلاسی را برگزار نمی‌کنیم و به تبع درآمد هیات هم تقریبا به صفر رسیده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در ادامه در تشریح آخرین وضعیت پروژه پیست چندجانبه اتومبیلرانی دهکده المپیک هم عنوان کرد: حدود دو سال پیش بود که موافقت استاندار را برای احداث این پیست گرفتیم که متاسفانه با وجود اینکه حدود دو هزار متر زمین در دهکده المپیک به آن اختصاص داده شده، اما چون اعتباری نداشتیم، حتی کلنگ پروژه هم به زمین نخورده است.

وی یادآورشد: اخیرا مدیرکل ورزش وجوانان استان پیگیر اخذ اعتباراتی برای احداث این پروژه است که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد تا بتوانیم پیش از پایان امسال کلنگ احداث آن را برزمین بزنیم.

انتهای پیام  

نظر شما