شناسهٔ خبر: 43654379 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با شعار«محمد (ص)؛ پیامبر رحمت و مهربانی»؛

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور اواخر آبان ماه برگزار می‌شود

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور با شعار«محمد (ص)؛ پیامبر رحمت و مهربانی» به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غفاری، رئیس شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت خاتم الانبیاء محمد رسول الله (ص) و نیز محکوم کردن هتاکی و توهین رئیس جمهور فرانسه و نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)، از تصمیم این شورا برای انتخاب شعار «محمد (ص)؛ پیامبر رحمت و مهربانی» برای این دوره از جشنواره خبر داد.

غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ضمن بیان اینکه توهین به مقدسات همه ادیان الهی محکوم هست، تاکید کردند: کشوری که خود را مهد آزادی بیان می‌داند چگونه اجازه می‌دهد که به پیامبر اسلام که مظهر رحمت و مهربانی است، توهین نمایند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق کریمانه پیامبر اسلام همه انسان‌ها را جذب می‌کند و او فلسفه بعثت خود را کامل کردن مکارم اخلاق می‌داند، تاکید کردند: دانشگاهیان ایران قطعا این هتاکی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

لازم به ذکر است اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

نظر شما