شناسهٔ خبر: 43652330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم تعطیلی بازار الیگودرز تا ۱۲ آبان

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: باتوجه به شرایط فوق حاد شیوع کرونا، بازار این شهرستان تا پایان روز دوشنبه ۱۲ آبان تعطیل است و ادارات نیز با ۵۰ درصد ظرفیت فعال شده‌اند.

صاحب‌خبر -

حمید کشکولی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعطیلی بازار و ادارات الیگودرز از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده بود که تعطیلی بازار تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد و ادارات، دانشگاه‌ها و دفاتر پیشخوان با ۵۰ درصد ظرفیت و بانک‌ها، ادارات خدمت‌رسان و مجموعه درمانی با ظرفیت کامل فعالیت خواهند کرد.

فرماندار الیگودرز گفت: ۲ هزار و ۹۴۰ نفر تا چهارم آبان ماه در این شهرستان به کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۹۴ نفر جان باخته‌اند که ۴۲ نفر زن و ۵۲ نفر مرد بوده‌اند.

کشکولی اظهار داشت: مشکلی از نظر تجهیزات پزشکی در شهرستان وجود ندارد و عامل اصلی شرایط فوق قرمز و حاد کرونا در الیگودرز برگزاری مراسم و تجمعات است که بر این اساس با برپایی هرگونه مراسم عزا و عروسی به شدت برخورد می‌شود و مجالس تشییع و ترحیم نیز نباید با حضور بیش از ۱۵ نفر برگزار شود.

وی چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم در چاپخانه‌ها و خدمات کامپیوتری و انتشار پیام تسلیت در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده این امر توسط مراکز چاپ، پروانه آنها لغو خواهد شد.

چهار شهر دورود، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر در لرستان شرایط فوق حاد شیوع کرونا دارند.

تاکنون ۴۰ هزار و ۲۹۳ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۰۳ نفر جان باخته اند و با توجه به وضعیت قرمز استان و فوق حاد برخی شهرها تمامی محدودیت های کرونایی استان تا ۱۶ آبان تمدید شده است.

نظر شما