شناسهٔ خبر: 43648775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شور و حال مهدیه سرخه/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا تجلیل از مهدی‌یاوران

۵۹ بسته معیشتی به همت خیران و مهدی‌یاوران در سرخه بین نیازمندان توزیع و از ۱۴۰ نفر از خادمان مهدیه و خیران سه‌شنبه‌های مهدوی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

حسن اشرف، رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون مهدی‌یاوران مهدیه سرخه با تمام ظرفیت در بخش جمع‌آوری کمک‌های معیشتی (سه‌شنبه‌های هر هفته) در خدمت مردم نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا بوده‌اند.

او تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و یک‌سالگی سه‌شنبه‌های مهدوی، ۵۹ بسته معیشتی به همت مهدیه سرخه، مردم و خیران در طرح پویش «هم‌سفره مهدوی» تهیه و توزیع شد.

رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه افزود: این بسته‌ها شامل روغن، رب گوجه فرنگی، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند، نان و ... و ارزش هر بسته، ۷۰ هزار تومان است که بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان توزیع شد.

اشرف بیان کرد: یک‌سالگی سه‌شنبه‌های مهدیه سرخه با آغاز امامت امام زمان (عج) و سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) هم‌زمان شده است.

او تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری مراسم جشن و سرور که همه ساله در مهدیه برگزار می‌شد و امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت غیرحضوری اجرایی شد، از ۱۴۰ نفر از خادمان مرد و زن آستان مقدس امام زمان (عج) و خیران مهدی یاور سه‌شنبه‌های مهدوی (پویش هم‌سفره مهدوی) به‌رسم ادب قدردانی شد.

رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه گفت: در این مراسم، با حضور در جلوی منازل آنان، از این افراد با اهدای یک شاخه گل طبیعی، یک بسته نبات و طعام نذری تجلیل و قدردانی شد.

اشرف افزود: از هفت نفر از کودکانی که در طرح هم‌سفره مهدوی (سه‌شنبه‌های مهدوی) هر هفته مشارکت فعال داشتند، نیز تجلیل شد.

او گفت: در نیمه شعبان امسال با اجرای طرح نذر قربانی و با مشارکت ۴۲۰ میلیونی ریالی مردم نیک‌اندیش سرخه، گوشت قربانی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/و

نظر شما