شناسهٔ خبر: 43645559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می‌شود

رئیس خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: با حمایت مسؤولان استان، مطالبه چندین ساله خبرنگاران به ثمر نشست و روند احداث ساختمان این مؤسسه به زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

میثم محمودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به مطالبه چندین ساله اعضای خانه مطبوعات مبنی بر داشتن یک ساختمان مستقل، گفت: با پیگیری‌های هیات مدیره در همین مدت کوتاه و با همراهی استاندار محترم برای اولین بار در استان چهارمحال و بختیاری یک قطعه زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات در نظر گرفته شد.

رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری و شهردار شهرکرد، توضیح داد: داشتن یک ساختمان مجزا و مستقل برای اعضای خانه مطبوعات استان جزو اولین حقوق اعضا بود که بدون شک نقش مهمی در اعتلای رسانه‌های استان ایفا خواهد کرد و این مهم بدون همراهی مسؤولان استانی محقق نمی‌شد.

وی در ادامه توضیح داد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با کسب اعتبارات لازم و شروع کلنگ‌زنی این مجموعه فرهنگی گامی بلند در راستای منسجم کردن فعالیت‌های حرفه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برداریم.

محمودیان در پایان گفت: در پایان می‌بایست از زحمات همه اعضای محترم خانه‌ مطبوعات برای به ثمر نشستن این مطالبه چندین سالهِ اهالی رسانه استان تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما