شناسهٔ خبر: 43645333 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دردسرهای ورود به بازار بورس در یک سریال رادیویی

سریال «ساختمان شیشه‌ای» که درباره حال و هوای این روزهای بازار بورس و تاثیر آن بر زندگی مردم ایران است، روی آنتن رادیو خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از روز شنبه دهم آبان، سریال «ساختمان شیشه‌ای» با موضوع بازار بورس به کارگردانی بهرام ابراهیمی، از دو شبکه رادیویی اقتصاد و نمایش پخش خواهد شد.

«ساختمان شیشه‌ای» به نویسندگی محمدامین رهبر، درباره حال و هوای این روزهای بازار بورس و تاثیر آن بر زندگی مردم ایران است.

این نمایش رادیویی که به سفارش رادیو اقتصاد در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود و داستان آن درباره جوانی است که تصمیم دارد برای حل کردن مشکلات خانواده، پس‌انداز خود را وارد بازار بورس کند و در این بین به دلیل نداشتن تجربه کافی برای خرید سهام، مشکلاتی برای او و خانواده‌اش رخ می‌دهد.

«ساختمان شیشه‌ای» در شش قسمت به نویسندگی محمدامین رهبر، کارگردانی بهرام ابراهیمی، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با هنرمندی قربان نجفی، ناهید مسلمی، سلمان خطی، سعید سلطانی، مروارید کریم‌پور، سهیلا تیلاوی، احمد لشینی، عباس توفیقی، شیوا رفیعیان و تعداد دیگری از بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۲۲، روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲ بامداد و ۱۶:۳۰ از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

۵۷۵۷

نظر شما