شناسهٔ خبر: 43645291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در بسته ورزشی ایرنا در ۹آبان‌ماه می‌خوانید؛

دعوت آزمون به تیم ملی و مصدومیت شجاعیان در دیدار دوستانه استقلال

تهران- ایرنا- اخبار نهمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۹ با نتایج لیگ اروپا شروع و با برد استقلال در دیدار دوستانه خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

نهمین روز از هشتمین ماه سال ۱۳۹۹ در حالی رو به پایان است که اخبار منتشر شده در خروجی  ایرنا می تواند برای هر مخاطبی جذابیت خاص خود داشته باشد مخاطبانی که دنبال کننده اخبار فوتبال و منهای فوتبال در سطح جامعه هستند. نخستین این خبرها نتایج لیگ اروپا بود که در آن چند لژیونر ایرانی نیز حضور داشت. نتایج کلی این اخبار در لینک زیر آمده است.

اما در کنار اخبار لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا از باشگاه روسی خبر می‌رسد که سردار آزمون به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است. آزمون به خاطر کسالت در دو دیدار تیم فوتبال زنیت غایب بود. متن این خبر را با هم بخوانیم. 

نیمکت نشینی‌های علیرضا جهانبخش در لیگ انگلیس تمامی ندارد و بنا به اعلام سرمربی برایتون وی به خاطر مصدومیت از لیست خارج شده است. 

توضیحات زهره هراتیان از دیگر اخبار مهم ی بود که به خدمات ایفمارک اختصاص داشت. متن این خبر در لینک آمده است.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران پس از کش و قوس های زیاد اعلام کرد به زودی پنجره نقل و انتقالات این تیم باز خواهد شد. متن این خبر در زیر در لینک آمده است.

سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد در برگزاری رقابت‌های لیگ تابع دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هستند و آمادگی دارند تا مانند چند ماه قبل این مسابقات با رعایت دستورالعمل برگزار کنند. 

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه برابر تیم چوکا تالش به برتری سه بر صفر رسید. گزارش کامل این دیدار در لینک آمده است. 

برد سه بر صفر استقلال برابر چوکا یک مصدوم روی دست فکری گذاشت. داریوش شجاعیان در نیمه نخست این دیدار لنگ لنگان زمین را ترک کرد و جای خود را به متین کریم‌زاده داد. خبر این مصدومیت را با هم می خوانیم. لینک خبر 

اعلام حمایت پیشکسوتان پرسپولیس از تصمیم وزیر ورزش در انتخاب مدیر عامل باشگاه از دیگر اخبار منتشر شده در سرویس خبری ایرنا بود. متن این خبرها را در لینک‌های زیر می خوانیم. 

به نظر می رسد پایانی برای داستان رفتن مدافع پرسپولیس به الریان قطر وجود ندارد. در حالی که مدیر رسانه ای این تیم اعلام کرد که منتظر کارت بازی خلیل زاده است برخی از اخبار حکایت از شکایت پرسپولیس از بازیکن سابق خود را دارد.  لینک این خبر 

همچنین در این روز باشگاه پیکان پایان همکاری را با سرمربی این تیم اعلام کرد. متن خبر جدایی عبدالله ویسی از پیکان تهران را با هم می خوانیم.

در بخش منهای فوتبال نگرانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری از آینده این رشته المپیکی یکی از مهمترین اخباری بود که جذابیت خاص خود را داشت. متن کامل مصاحبه مرادی در لینک آمده است.

کمیته ملی پارالمپیک به همراه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اهانت رییس جمهوری فرانسه را به پیامبر اسلام محکوم کردند. 

نظر شما