شناسهٔ خبر: 43644350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات عنوان کرد:

کاهش زمان آموزش‌های تخصصی و عملی امداد و نجات با شیوه‌های نوین آموزشی

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات به همراه مدیرعامل و مسئولین جمعیت هلال احمر استان قم از طرح کشوری ساخت ۵۰ کلیپ‌ آموزشی نجات در حوادث جاده ای بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، «حمیدرضا اسکاش» در این بازدید اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا کشور را تحت تاثیر قرار داده، هلال احمر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آموزش‌های حضوری و عملی تخصصی امدادونجات هلال احمر در پایگاه‌های سطح کشور به دلیل شیوع این ویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مشکل مواجه شد.

 

وی افزود: به همین دلیل طرح کشوری ساخت 50 کلیپ آموزشی نجات در حوادث جاده‌ای توسط سازمان امدادونجات با حضور بهترین مربیان امدادونجات از سراسر کشور و یک گروه فیلمبرداری و مستندساز برنامه‌ریزی و در استان قم اجرا شد.

 

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات گفت: خوشبختانه هلال احمر استان قم با در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات خود بستر مناسبی را برای این اجرای هر چه بهتر این طرح فراهم نمودند.

 

اسکاش افزود: با اجرای این طرح و شیوه‌های نوین آموزشی سعی خواهد شد که زمان آموزش‌های تخصصی و عملی امداد و نجات به حداقل رسانده شود.

 

وی تصریح کرد: بعد از اتمام مراحل فیلمبرداری و تدوین، کلیپ‌های آموزشی در اختیار جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های جاده‌ای سراسر کشور قرار خواهد گرفت و در صورت بروز هر نوع سوال، می‌توانند با اداره‌ی توان‌افزایی یا تخصصی سازمان امدادونجات در تماس باشند.

 


 

پایان پیام/78

نظر شما