شناسهٔ خبر: 43644106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام 130 طلبه جهادی از هرمزگان به خراسان جنوبی

مسؤول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه هرمزگان گفت: 130 نفر از طلاب جهادی جهت کمک‌رسانی به کشاورزان آسیب‌دیده خراسان جنوبی راهی این استان می‌شوند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام داریوش حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بندرعباس اظهار کرد: 130 نفر از طلاب جهادی استان هرمزگان جهت کمک رسانی به کشاورزان آسیب دیده خراسان جنوبی به مدت 15 روز با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی به این استان اعزام شدند.

به گفته وی، این طلاب جهادی در زمینه برداشت زعفران و خدمت رسانی در روستاهای محروم و دور افتاده این استان به یاری مردم می‌شتابند.

مسؤول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه هرمزگان عنوان کرد: طلاب جهادی استان هرمزگان هر جا احساس کردند کاری بر زمین مانده، بدون معطلی و به طور جهادی وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شده‌اند.

حسن‌زاده افزود: در زمان سیل، زلزله و کرونا، گروه جهادی طلاب استان هرمزگان اولین گروهای جهادی اعزامی به مناطق محروم و آسیب‌دیده بودند و در حال حاضر علاوه بر اعزام 130 نفر طلاب جهادی به خراسان جنوبی جهت کمک به کشاورزان آسیب دیده، دیگر گروه‌های جهادی طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان به ستاد بحران کل حوزه‌های علمیه کشور جهت حضور در بیمارستان های سراسر کشور در موج سوم کرونا اعلام امادگی کردند.

وی تصریم جرد: خوشبختانه طلاب و روحانیون استان هرمزگان در همه دوران‌ها از پیش از انقلاب تا به امروز روحیه مردمی، انقلابی و جهادی خود را در عرصه‌های ملی و استانی به اثبات رسانده‌اند و قطعاً همه مشکلات کشور عزیزمان با توسل به روحیه جهادی و انقلابی و همچنین تلاش‌های شبانه روزی قابل حل است.

این مسؤول در حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: امروز کشور عزیزمان بیشتر از گذشته نیاز به ایثار و از خودگذشتی دارد و مردم نیازمند کار جهادی مسئولین هستند و باید برای رسیدن به قله‌های توسعه همه جانبه و شکوفایی این مرز و بوم با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی حرکت کرد.

حسن‌زاده در پایان گفت: خدمت کردن به مردم توفیق است و قطعاً این روحیه مشکل‌گشا و باعث توسعه و بالندگی چشم‌گیری در کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما