شناسهٔ خبر: 43642949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روسای جمهور آمریکا همواره به انقلاب اسلامی خیانت کرده‌اند

امام جمعه جیرفت با اشاره به نزدیک بودن برگزاری انتخابات در آمریکا گفت: روسای جمهور آمریکا، همگی به انقلاب اسلامی ایران خیانت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از عوامل ایجاد دولت اسلامی، داشتن روحیه امید به اصلاح مشکلات و رفع گرفتاری‌ها در جامعه است، اظهار داشت: در فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر، محصول داشتن امید به حل مشکلات است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه یکی از دسیسه‌های دشمن در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی همانا ناکارآمد نشان دادن نظام است، تصریح کرد: برخی از سهل‌اندیشان، راه نجات را در دست برداشتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند که اینها بصیرت لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه در خانواده اگر طلاق اتفاق افتد، عرش الهی به لرزه خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: بعضی پدر و مادرها فرزندان را به طلاق تشویق می‌کنند درصورتی که باید آنها را به صبر و سازگاری توصیه کنید، برخی از بهشتیان زنانی هستند که پای اخلاق بد شوهر و فقر او صبر می‌کنند.

سعادت‌فر با اشاره به به فرمایش امام صادق( ع) که مفاسد اقتصادی سه اشکال در جامعه به وجود می آورد، ادامه داد: اخلاق مردم را بد و دچار آسیب می‌کند، امانت داری را در جامعه از بین می‌برد و موجب دلخوری مردم می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم، توجه داشتن به عبرت‌های تاریخی است و یکی از مشکلات دوران حکومت امام (ع) شخص معاویه نیست بلکه تفکر معاویه است، کسی که ظاهر دینی دارد و در باطن دنبال هوا و هوس است و مشکل دیگر حکومت علی (ع) کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی گسترده‌ معاویه بود و عامل موفقیت معاویه جهل مردم و خواص بی‌بصیرت بود برخی در تبعید همراه امام راحل بودند ولی بعد از انقلاب با انقلاب زاویه پیدا کردند.

سعادت‌فر افزود: اکنون شرایط حساسی داریم. اولین فتنه؛ فتنه سهم‌خواهی، فتنه رنگی، فتنه شتر موسرخ، فتنه طلحه و زبیرهاست و امروز هم لازم است که مصداق زبیریان را در این عصر و زمان بشناسیم و بخشی از آنها، سران فتنه بودند و فتنه بعدی کسانی بودند که اهل مذاکره بودند کسانی که از مذاکره و علی (ع) سهم نگرفتند و به دشمن علی تبدیل شدند.

وی با گرامیداشت 13 آبان روز استکبارستیزی و همچنین نزدیک بودن به انتخابات آمریکا گفت: روسای جمهور آمریکا، همگی به انقلاب اسلامی ایران خیانت کردند و به امید خدا در سال ۱۴۰۰ با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی شاهد شکوفایی خواهیم بود و دولت جوان انقلابی همان مدل مدیریت دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: توهین‌هایی که به پیامبر اسلام (ص) می‌شود در واقع نشان‌دهنده قدرت اسلام و به خاطر ضعف دشمنان است.

انتهای پیام/ 2655/ب

نظر شما