شناسهٔ خبر: 43638818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران‌هاست

مهران مریدی

استاندار لرستان گفت: در بحران‌ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، پیش‌بینی تأمین آب شرب در سریع‌ترین زمان از اقدامات مهمی است که باید درنظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

سید موسی خادمی، هشتم آبان ماه در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل در مراسم رونمایی از تجهیزات و وسایل مرتبط با هفته پدافند غیرعامل و افتتاح مخزن پیش‌ساخته شرکت آب و فاضلاب استان، اظهار کرد: تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران‌هاست، فعالیت‌های اثربخشی برای جایگزینی و تأمین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران، توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خط تولید آب معدنی، خرید خودروهای حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتورهای برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی، زمینه تهیه آب شرب را در استان فراهم می‌آورد.

خادمی تصریح کرد: این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل ۹۸ خریداری و در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سیل ۹۸ اگرچه خسارات زیادی برای لرستان به بار آورد، اما با بهره‌گیری از اعتبارات اختصاص‌یافته از این طریق، امتیازات خوبی وارد استان شد و پیامد آن خرید تجهیزات جدید و نوسازی امکانات بود.

وی بهره‌برداری از مخزن آب شرب ۲۲۰۰ متر مکعبی را از دیگر اقدامات قابل توجه انجام‌شده عنوان کرد و گفت: این مخزن با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها به صورت پیش‌ساخته طراحی و احداث شده است.

خادمی افزود: با احداث این مخزن تأمین آب پایدار انجام و از ایجاد نوسانات در آب شرب جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما