شناسهٔ خبر: 43627482 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان:

اهانت به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را تحمل نخواهیم کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی گفت:بیانیه ی رئیس جمهور فرانسه ضد قوانین بین المللی است و سازمان‌ ملل درباره این قانون شکنی به طور جدی پیگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان و شورای همبستگی ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) گفت: اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را هرگز تحمل نخواهیم کرد، بیانیه رییس جمهور فرانسه ضد قوانین بین المللی است و سازمان‌ ملل درباره این قانون شکنی به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: توهین به مقدسات اسلامی برای غربی ها یک فعل عادی شده است و این عمل جرم نابخشودنی است و توهین کنندگان هرگز نمی تواند از عذاب الهی و امت اسلامی فرار کند و مردم با شعور جهان باید فرق بین توهین و تنقید را تشخیص داده و به مقدسات مذاهب دیگر احترام بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با بیان اینکه آتشی که با توهین مذهبی روشن می شود غیر قابل کنترل است گفت: احترام به مقدسات مذاهب دیگر شرط اساسی برای امنیت در جهان است اما عرب هميشه ضد آن عمل کرده است، از رهبران مسیحی می خواهیم که به دولتمردان و مردم خودشان بگویند پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم از حضرت عیسی (ع)، حضرت موسی (ع) و تمامی انبیا‌‌ افضل است و نباید به ایشان توهین کند. 

وی در پایان گفت: از کشورهای اسلامی، دولتمردان و مراکز دینی و رهبران سیاسی می‌خواهیم که علیه توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با تمام قدرت بایستد./ت302/ف

نظر شما