شناسهٔ خبر: 43625332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف ۱۲.۵ میلیارد اعتبار در روستاهای همدان

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ساخت و افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال در روستاهای این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر؛ حمید سیفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف همدان برنامه ریزی شده است، گفت: بهره‌مندی آحاد جامعه از امکانات ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که در استان همدان این مهم در حال پیگیری و اجرا است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر چند پروژه بزرگ ورزشی در استان همدان آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند از توابع بخش جوکار ملایر از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این پروژه به مساحت ۹۲۶ مترمربع دارای سالن ورزشی چندمنظوره برای انجام ورزش‌های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت است.

وی گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند با صرف هشت میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی قروه درگزین نیز که مساحتی حدود یک هزار مترمربع را شامل می‌شود با اعتبار چهار میلیارد ریال ساخته شده است.

سیفی گفت: امیدواریم اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی تأمین کنیم.

نظر شما