شناسهٔ خبر: 43624638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رانندگان و سرنشینان خودروهای عمومی فاقد ماسک در اصفهان جریمه می‌شوند

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس راهور اصفهان از تذکر به رانندگان و سرنشینان خودروهای حمل و نقل عمومی فاقد ماسک از امروز خبر داد و گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در آینده نزدیک آن دسته از افرادی که ماسک استفاده نکنند جریمه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اقدام دیگری در راستای مقابله با بیماری کووید 19، اظهار داشت: از امروز هشتم آبان به رانندگان و سرنشینانی که از ماسک استفاده نکنند تذکر و در آینده نزدیک جریمه خواهند شد.

وی افزود: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان استفاده از ماسک برای همه مردم هنگام تردد در سطح شهر و استان ضروری است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تذکر و جریمه برای رانندگان و سرنشینان وسایل حمل‌و‌نقل عمومی  فاقد ماسک از تدابیر درنظر گرفته شده، گفت: به زودی آن دسته از رانندگان و سرنشینانی که ماسک نمی‌زنند، جریمه  خواهند شد.

وی ادامه داد: ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در حاشیه تفرجگاه‌هایی مانند ناژوان، صفه، حاشیه زاینده‌رود و بزرگ‌راه‌های اصفهان از دیگر مصوبات ستاد مقابله با کرونا است که به شهروندان توصیه می‌شود از خروج بی‌مورد از منزل خودداری کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: شهر اصفهان ازلحاظ وضعیت کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و در این راستا حفظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در مناطق پرخطر الزامی است.

انتهای پیام/166/ش

نظر شما