شناسهٔ خبر: 43620369 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه دانشگاه امام صادق علیه السلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

دانشگاه امام صادق علیه السلام در محکومیت اهانت مکرون رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،توهین‌ به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) یک جریان خاص خیانتکارانه از سوی رئیس جمهور فرانسه بودٰٰ؛ لذا دانشگاه امام صادق علیه السلام یک بیانیه ای صادر کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِذَا رَآکَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ یَتَّخِذُونَکَ إِلَّا هُزُوًا أَهَٰذَا الَّذِی یَذْکُرُ آلِهَتَکُمْ وَهُمْ بِذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ هُمْ کَافِرُونَ.

این کلام خدای متعال در قران مجید، معجزه جاویدان نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله است که از ورای قرون و اعصار، خباثت و پلیدی کافران را متذکر می‌شود.
اهانت به ساحت قدسی رحمه للعالمین اتفاق تازه‌ای نیست که این ماجرای تلخ از زمان حیات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله توسط کافران، مشرکان و منافقان تاکنون ادامه داشته است.
این روز‌ها اهانت بی شرمانه رئیس جمهور نابخرد فرانسه به ساحت ملکوتی رسول الله صلی الله علیه و آله، قلب میلیارد‌ها مسلمان و آزاده جهان را جریحه دار کرده است. هرچند چنین رفتار‌های خام و سبک سرانه از مادی گرایان و بندگان شیطان عجیب نیست. عجیب ادعای کرکننده آزادی بیان و احترام به حقوق بشر توسط سردمداران غربی است که گوش فلک را کر کرده است.
دولتمردان غربی و اروپایی با اسلام ستیزی و توهین به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان حتی به اعلامیه جهانی به اصطلاح حقوق بشر نیز که خود سال‌ها بر طبل آن می‌کوبیدند، پشت پا زدند.
البته این اهانت‌های دنباله دار به ساحت نورانی پیامبر خاتم، نشان از واهمه حزب شیطان از تعالیم نورانی پیامبر اسلام و مکتب اهل البیت علیهم السلام است که دل‌های احرار و آزادگان جهان را در تسخیر خود درآورده است.
این جسارت‌ها و اهانت‌های پست، حقانیت و عظمت اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را نشان می‌دهد و این مژده قرآن کریم است که می‌فرماید:
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.
در این برهه حساس نقش علما و نخبگان و برجستگان عالم اسلام، نقشی تاثیر گذار و حساس است. امروز جوانان و دانشگاهیان و حوزویان عالم اسلام باید نقش بی بدیل خود را در دفاع از ساحت نورانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را ایفا نمایند. بی تردید امروز هرگونه دعوای بین مذاهب اسلامی بازی در نقشه شیطان خدمت و در راستای استکبار جهانی است.
امروز وظیفه عالمان و بزرگان اسلام بیداری و آگاهی بخشی به توده‌ی مردم و نقش نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان تبیین نقشه استعمارگران و استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و نقش مردم هشیاری در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های شیطانی است. البته نباید از نقش وزارت امور خارجه و ستاد حقوق بشر در محکومیت قانونی و پیگیری حقوقی این اقدام شنیع غافل بود.
در آستانه هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و نواده بزرگوار ایشان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، یاد و خاطره منادی بزرگ وحدت اسلامی و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و همه عالمان و مجاهدان راه حق را گرامی می‌داریم و بیعت و لبیک دائمی و همیشگی خود را به پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله ابراز می‌کنیم: لبیک یا رسول الله.

دانشگاه امام صادق علیه السلام ، ربیع المولود ۱۴۴۲_ آبان ۱۳۹۹

انتهای پیام/

 

 

نظر شما