شناسهٔ خبر: 43611330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

سومین آفرینواره فیلم و عکس عاشورایی فردا، داوری می شود

داودبیگی به سومین آفرینواره فیلم و عکس عاشورایی اشاره کرد و گفت: این آفرینواره به صورت ملی و با هدف انعکاس رسوم محرم برگزار می شود؛ داوری این آفرینواره فردا با حضور داورانی از تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به برنامه های هنری اداره کل اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برنامه های فرهنگی  هنری این اداره در فضای مجازی برگزار می شود.

 

ایرج داودبیگی به سومین آفرینواره فیلم و عکس عاشورایی اشاره کرد و گفت: این آفرینواره به صورت ملی و با هدف انعکاس رسوم محرم برگزار می شود؛ داوری این آفرینواره فردا  با حضور داورانی از تهران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی از دیگر برنامه های هنری اداره کل است، گفت: این جشنواره به پاس تلاش هنرمندان تجسمی و در فضای مجازی برگزار شد و دومین دوره آن نیز در پایان امسال برگزار خواهد شد.

 

به گفته داودبیگی، در پی تفاهم نامه معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری قیدار مقرر شده است تا پردیس سینمایی امید احداث شود که اکنون در مرحله نقشه برداری قرار دارد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بانک اطلاعاتی از هنرمندان زنجان نیز در دست تدوین است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

وی به رایزنی با وزارتخانه متبوع برای ثبت کانون موسیقی آشیقی در زنجان اشاره کرد و گفت: امید می رود تا این کانون در استانی که در حوزه موسیقی آشیقی خوش درخشیده است ثبت شود.

 

پایان پیام/73

نظر شما