شناسهٔ خبر: 43610845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات اسکی استان تهران انتخاب شد

تهران ایرنا مرتضی ساوه شمشکی با کسب ۱۵ رای کامل مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال رئیس هیات اسکی تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان تهران با حضور کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون، نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش استان و اعضای این مجمع برگزار شد.

همچنین در این مجمع مرتضی ساوه شمشکی، سید مصطفی میر هاشمی و امیر فرجی کیان سه نامزد نهایی این هیات بودند که با انصراف ۲ نامزد از ادامه روند برگزاری نیز ساوه شمشکی توانست با کسب آرای کامل(۱۵ مورد) برای سومین دوره پیاپی ریاست این هیات ورزشی را بدست آورد.

مدیرکل ورزش استان تهران در این نشست با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت هیات های ورزشی استان در اولویت این نهاد است، افزود: برای پیشرفت ورزش تهران نیازمند مشارکت و همدلی تمامی پیشکسوتان و ورزشکاران هستیم چراکه این رویه می تواند رمز موفقیت برای پیشرفت ما برای ما برای ورزش تهران باشد. 

پریچهره تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما رسیدن تهران به جایگاه اصلی خود در ورزش کشور است که همانند گذشته قهرمانان زیادی را به ورزش ملی تزریق کند.

همچنین رئیس هیات جدید اسکی استان تهران با بیان اینکه در نظر است تا در دوره چهار ساله آتی توسعه ورزش را همانند مسابقات جهانی ارتقا دهیم گفت: با همکاری تمامی جامعه اسکی در صدد هستیم که این ظرفیت را در اسکی صحرانوردی، پاتیناژ، اسنوبرد، اسکی روی یخ را گسترش دهیم.

ساوه شمشکی با اشاره به اینکه تهران یکی از قطب های گردشگری ورزشی محسوب شده و می طلبد به این طرفیت بیشتر توجه شود خاطر نشان کرد: اسکی تهران می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در این صنعت همچنان در کشور بیشتر بدرخشد چراکه این اهم مستلزم توجه و اتحاد تمامی متولیان است.

به گفته وی استان تهران دارای چهار پیست تخصصی و استاندارد از جمله توچال، شمشک، دربندسر و آبعلی است که فعالیت آنها همزمان با بارش برف و سفید پوش شدن مسیر برای علاقه مندان فراهم می‌شود.

نظر شما