شناسهٔ خبر: 43609058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

وجود مقدس رسول الله (ص) محور وحدت همه مسلمانان جهان است

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه امروزه اسلام ناب محمدی با گفتمان منطقی، تفکرات پوشالی غرب را محاصره کرده گفت: وجود مقدس رسول الله (ص) محور وحدت همه مسلمانان جهان است.

صاحب‌خبر -

«حجت‌‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس رسول الله توسط رئیس جمهور فرانسه اظهار کرد: دشمنی‌های غرب به ساحت پیامبر (ص) تازگی ندارد و همواره در طول تاریخ شاهد این اهانت‌ها بودیم و همچنان توسط جامعه غرب خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه غرب نفس‌های آخرش را می‌کشد ادامه داد: امروزه اسلام ناب محمدی با گفتمان منطقی، تفکرات پوشالی غرب را محاصره کرده و وجود مقدس رسول الله (ص) محور وحدت همه مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان اینکه 57 کشور مسلمان در سراسر جهان با جمعیتی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر وجود دارد افزود: 55 کشور مسلمان هم‌مرز هستند و یک جغرافیای بسیار قوی را تشکیل می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام رستگار اضافه کرد: امروز بیش از 70 درصد اقتصاد جهان در اختیار مسلمانان است و مسلمانان تنگه‌های بسیار مهم جهانی را در اختیار دارند که همین امر سبب وحشت غربیان شده است.

 

وی تصریح کرد: غربیان خیال می‌کنند که با توهین به رسول الله می‌توانند جهانیان را از جذب شدن به اخلاق این بزرگمرد تاریخ بازدارند در حالی که در همه کتاب‌های تاریخی و دینی بر این امر تاکید شده که توسعه دین اسلام از طریق اخلاق حسنه رسول الله بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان یاد آور شد: دست نوکران و چاپلوسان غرب که برخی حکام کشورهای اسلامی هستند دیگر برای مسلمانان رو شده و این حکام روز به روز میام مردم منفورتر می‌شوند.

 

پایان پیام/690

نظر شما