شناسهٔ خبر: 43605598 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

راه یابی یک نمایش از گلستان به مرحله ارزیابی جشنواره ملی نمایش عروسکی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اسامی طرح‌های اجرایی پذیرفته‌شده در دو بخش «کودک و نوجوان» و «خردسال» این رویداد را اعلام کرد.

هیئت‌انتخاب پذیرش طرح‌های اجرایی متشکل از آزاده انصاری، بنفشه بدیعی و سینا ییلاق‌بیگی از میان نمایشنامه‌ها و طرح‌های نمایشی پذیرفته‌شده در مرحله پیشین، این بار براساس «طرح‌های اجرایی» اعم از طراحی عروسک، طراحی صحنه و شیوه ارائه در فضای مجازی و پلتفرم‌های غیرحضوری، ۱۶ اثر را برای حضور در بخش «کودک و نوجوان» و پنج اثر را برای حضور در بخش «خردسال» انتخاب کردند.

با اعلام نظر هیات داوران، نمایش «آدی و بودی» به نویسندگی رعنا زیادلو  و رضا وحیدی‌فرد و کارگردانی فاطمه برومند و رعنا زیادلو از شهرستان گرگان در بخش کودکان و نوجوانان انتخاب شدند.

گفتنی است گروه مذکور می‌بایست تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری نسبت به ارائه کامل اثر خود جهت بررسی در مرحله ارزیابی نهایی اقدام نمایند.   

یادآوری می شود در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می شود.

 

نظر شما