شناسهٔ خبر: 43603743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین ستاد مقابله با کرونای قزوین خبر داد :

روند افزایشی و نگران کننده بیماران کرونایی در استان/ مردم رعایت نکنند محدودیت‌ها به ممنوعیت‌ تبدیل خواهد شد

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: تداوم روند افزایشی بیماران کرونایی در استان نگران کننده شده و اگر شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نکنند ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: وضعیت استان قزوین به گونه‌ای است که اگر رعایت نکات بهداشتی بیشتر نشود باید منتظر شرایط حادتری باشیم و ناگزیر هستیم محدودیت‌ها را بیشتر کنیم.

وی افزود: اگر مردم در معابر عمومی و سطح شهر به طور کامل از ماسک استفاده نکنند و شرایط به وضعیت مطلوبی نرسد بدون تردید محدودیت‌ها را به ممنوعیت تبدیل خواهیم کرد و شرایط فرق خواهد کرد.

حبیبی اظهار کرد: باید زدن ماسک در میان شهروندان حداقل به ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد تا نگرانی‌ها کاهش یابد و اگر نتوانیم به این شرایط دست یابیم تصمیمات جدی خواهیم گرفت تا با چالش‌های بیشتری مواجه نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این وضعیت همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهروندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند، زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری مواجه شده ایم.

وی افزود: از همه شهروندان بویژه بازاریان، اصناف، کسبه و کارمندان و کارگران، فعالان بخش حمل و نقل و رانندگان تاکسی و اتوبوس درخواست می‌کنیم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا شرایط استان قزوین وخیم‌تر نشود و از بحران عبور کنیم.

حبیبی اظهار کرد: اگر نتوانیم با اعمال محدودیت‌ها روند روبه افزایش بیماری کرونا را کنترل کنیم حتما به سمت ممنوعیت‌های ماه فروردین که تردد‌ها نیز ممنوع شده بود، حرکت می‌کنیم.

نظر شما